|
Post by Shiro on Jul 15, 2007 18:28:04 GMT 2
Kehräten ja suudelleen poikaa takaisin Shiro piti kuulemastaan ja kietoi itsekin kätensä Tokin ympärille. Päivänvarjon hän heitti olalleen ja katsahti uudelleen taivaalle. Tokin seuraava lause toi hieman lohdutusta tämän Shiron alkaviin vieroitusoireisiin Tokista, mutta se tuskin riittäisi hänelle. Ehkä Shiron pitäisi muutenkin opetella olemaan ei niin riippuvainen nuoremman pojan seurasta. Se tekisi ehkä muutenkin heille hyvää. Ei heidän tarvitsisi toisiaan tavata jokaikinen aamu.
"Kyllä minä ymmärrän. En vaadi sinua tulemaan aina minun luokseni. Voin joskus tulla odottamaan sinua jonnekin." Shiro avasi koulun pääoven ja piti sitä auki, jotta Toki pääsisi sisään. Muutama kerros ylös ja he olisivat perillä, mikäli Toki aikoi saattaa Shiron niinkin pitkälle.
|
|
|
Post by Toki on Jul 15, 2007 18:42:37 GMT 2
"Kyllä minä tulen luoksesi, ihan vain oman mielenterveyteni takia, jos ei muuta." Toki virnisti Shirolle, ja tarttui toisella kädellään tätä kädestä kiinni. Koululle oli enää muutama heiveröinen askel, ja sen jälkeen Toki aloittaisi kokonaan uuden elämän. Oikeastaan laulajan titteli kuulosti melkeinpä yhtä hyvältä kuin Shiron rakastajan titteli. Saisi tosin nähdä mitä isoveli Kuroi, Toki luuli muistavansa nimen oikein, ajattelisi siitä, että Shiro seurusteli laulaja-diiva-pojan kanssa. No, tämän olisi paras hyväksyä tosiseikat, tai sitten tämä hankaloittaisi huomattavasti heidän kummankin elämää. Shiron avatessa oven Tokilla, tämä päästi vihdoin irti Shiron lanteilta ja astui sisälle rakennukseen. Brunette käännähti kannoillaan ja tarttui Shiroa ködestö vino hymy huulillaan. Poika saattoi Shiron portaat ylös, aina tämän asunnolle asti ja päästyään tutun oven taakse, Toki käänsi Shiron kasvokkain itsensä kanssa. Brunette kohottautui ja painoi huulensa albiinon huulia vasten ja kietoi kätensä tämän lanteille. Hetken kestävän suudelman jälkeen Toki halasi Shiroa nopeasti.
"Minun taitaa olla parasta mennä. Ei kiduteta vatsaparkaasi yhtään pidempään." Toki virnisti leveästi Shirolle, ja suukotti tätä vielä nopeasti poskelle. "Rakastan sinua." Brunette käännähti ympäri ja vilkutti vielä olkansa yli Shirolle.
|
|
|
Post by Shiro on Jul 15, 2007 19:55:54 GMT 2
Shiro olisi halunnut pitkittää aikaa ja Tokin antamaa suudelmaa, mutta ehkä olisi parempi jos hän vain päästäisin tämän menemään. "Minä en edes muista nälkääni kun olen sinun kanssasi." Kuinka Shiro halusikaan Tokia. Hän halusi tätä niin paljon juuri tällä nimenomaisella hetkellä. Huultaan purren albino sai hillittyä itsensä ja halasi poikaa ennenkuin tämä ehti karata hänen käsistään. "Niin minäkin sinua." Shiro huokaisi ja melkein pomppi asuntonsa ovesta sisään. Kuinka hän rakastikaan tätä jälkeen tulevaa tunnetta. Iloisesti Shiro potkaisi oven kiinni ja jäi malttamattomana odottamaan Tokin seuraavaa käyntiä.
|
|