Edwina
Koulun nouseva tähti
|
Post by Edwina on Aug 13, 2007 20:37:54 GMT 2
Tyttö tunsi kuinka poika antoi hänelle nopean suudelman ja vetäytyi sitten pois.Häntä hymyilytti. "Minä annan vain niille korvapuustit ketkä yrittävät pakolla ja ehkäpä minun olisi pitänyt antaa myös sinullekin." tyttö sanoi ja näytti kieltään toiselle. "Mutta haluaisin tietää sinusta enemmän.Haluaisitko jotain?" tyttö kysyi pojalta ja nousi pois sängyltä. Tyttö suunnisti kohti keittiötä.Sieltä hän etsi jääkaapista hedelmiä ja löysi vihdoin ja viimein omenan.
Tyttö alkoi syödä omenaa.Hän oli niin hämmentynyt ja paniikissa ettei tiennyt mitä muuta tehdä.Se oli aina hänen pakkomielteensä,syödä jotain terveellistä(yleensä hedelmiä).
|
|
Ray
Koulun nouseva tähti
You are so...
|
Post by Ray on Aug 15, 2007 6:38:16 GMT 2
"no anna vain, kultaseni" Ray sanoi virnistellen ja iski sanojen loputtua silmäänsä. Poika hymyili, kun Edwina kertoi, että halusi tietää Raysta enemmän. Mutta seuraava kysymys tuli yllätyksenä. "sinut?" blondi sanoi ja naurahti, ennenkuin lähti seuraamaan tyttöä pois huoneesta. "mutta en minä mitään tahdo jääkaapista" Ray sanoi nyökytellen. Kun tyttö alkoi järsimään omenaa, blondin oli pakko miettiä, olikohan tyttö hämmentynyt ja jännittää nyt tilannetta, kun poika teki mitä nyt tekikään. Blondin teki mieli potkaista itseään, jos sai aikaan tytön hämmennyksen. "nooh.. kysy vain, mitä tahdot tietää minusta" Ray sanoi ja nojasi oven karmiin rennosti.
|
|
Edwina
Koulun nouseva tähti
|
Post by Edwina on Aug 15, 2007 7:41:34 GMT 2
Edwina ei ollut varautunut että hänen pitäisi keksiä kysymyksiä pojalle.Hän alkoi heti miettiä päänsä puhki.Hetken ajan hän järsi vielä omenaansa,kunnes rohkaisi mielensä ja kysyi. "Millainen perhe sinulla on? " tyttö kysyi varovasti. Toivottavasti en osu arkaa kohtaa,koska sitä minä inhoan. hän ajatteli hiljaa itsekseen ja rouskutti omenaansa. "Millaisista asioista tykkäät? " hän jatkoi "Ja viimeinen mikä on huvittavin että onko sinulla jonkunlainen maine tässä koulussa,kuten joku kovis tai naistennaurattaja." tyttö sanoi viimeiseksi.Häntä huvitti kun joillakin pojilla oli semmoinen naistenkaataja maine.
|
|
Ray
Koulun nouseva tähti
You are so...
|
Post by Ray on Aug 15, 2007 16:03:27 GMT 2
Poika odotti hymy huulillaan, mitä tyttö kysyisi häneltä. Kun hän kuuli tytön ensimmäisen kysymyksen, poika puraisi huulestaan ja katsahti kattoon. Sitten hän käänsi hitaasti katseensa Edwinaan. "minulla ei ole kuin kaksi veljeä" Ray sitten sanoi ja raapi päätänsä. "jaa... tykkään hakkeroimisesta, kirjoittamisesta ja kosketin soittimella soittamisesta. Ja näyttelemisestä" poika sanoi, kuullessaan tytön toisen kysymyksen. "maine? etkö ole kuullut?" blondi sanoi ja kohotti kulmiaan. "olen ´naistennaurattaja´. Tai ainakin kaikki luulevat minun olevan" Ray sanoi lopuksi. Hän hymyili hiukan. "saanko itse udella samanlaiset kysymykset sinulta?" poika sitten kysyi ja odotti, että tyttö kertoisi perheestään, asioista mistä tykkäisi ja maineestaan koulussa.
|
|
Edwina
Koulun nouseva tähti
|
Post by Edwina on Aug 16, 2007 18:31:58 GMT 2
Edwina ei huomannut kuinka poika katsahti kattoon,mutta käänsi katseensa kohti Edwinaa.Tyttö kuunteli poikaa kiinnostuneena ja mietti tämän mielenkiinnon kohteita. Ihme,en ole ikinä oikeastaan tavannut ketään poikaa joka tykkäisi kirjoittaa ja näytellä.tyttö ajatteli itsekseen.
Kun hän kuuli että pojalla oli naistennaurattajan maine,hän alkoi nauraa.Tyttö oli melkein tukehtua omenaansa.Onneksi kuitenkaan ei tukehtunut.Vihdoin hän onnistui puhumaan kun poika oli osoittanut hänelle samat kysymykset.
"En ole kyllä ikinä kuullut että sinulla on semmoinen maine,vaikka mehän tapasimme vasta äskettäin." tyttö sai sanottua. "Perheeseeni kuuluu koirani,äitini ja isäni.En vain ole ollut kovinkaan paljon heidän kanssaan tekemisissä, koska he matkustelivat aika paljon kun olin pieni.Silloin minusta huolehti äidin sisko eli tätini." tyttö kertoi samalla kun heitti omenan roskikseen.Edwina käveli roskiksen luota ikkunna vierelle ja laittoi kätensä puuskaan.
Kun hän kuuli pojan kysyvän hänen mielenkiinnon kohteitaan ja maineesta koulussa,hän hätkähti ajatuksistaan. "Rakastan koiraani ja muita eläimiä,tykkään musiikista,piirtämisestä,kuten huomasit ja kirjoittamisesta." hän sanoi ja katsoi ulos ikkunasta.Hän hymyilytti,kun ajatteli että millainen maine hänellä voisi olla. "Noh.. minulle ei ole luoteltu oikeastaan mitään erikoista mainetta,ehkäpä vain joku hikipinko." edwina sanoi hymyillen.
|
|
Ray
Koulun nouseva tähti
You are so...
|
Post by Ray on Aug 16, 2007 19:25:47 GMT 2
Ray odotti tytön reaktiota siihen, mitä mieltä tämä olisi hakkeroitumisesta. Mutta pojan hämmästykseksi, Edwina ei sanonut mitään. Blondia alkoi itsekkin naurattamaan, kun tyttö alkoi nauramaan hänen maineelleen. eikä se tuntunut pahalta naurulta. "se johtuu ulkonäöstäni" Ray sanoi. Kaikki luulivat, että kun oli tälläinen söpöliini, niin olisi kauhea naistennaurattaja.
Poika nojasi edelleen oven karmiin ja kuunteli, kun tyttö kertoi perheestään, kiinnostuksen kohteista ja maineestaan. "ei sinua voi hikipinkoksi haukkua" Ray sanoi päätään pudistellen. Tyttö voisi ehkä kuulua cheeleadereihin tai johonkin muuhun. Suosittujen tyttöjen joukkoon, ainakin tuollaisella ulkonäöllä. Poika käveli tytön taakse ja katsoi ikkunasta ulos Edwinan takaa. "haluaisitko tehdä jotakin?" Ray kysyi hajamielisenä.
|
|
Edwina
Koulun nouseva tähti
|
Post by Edwina on Aug 17, 2007 14:31:47 GMT 2
Edwina katseli edelleen ulos ikkunasta,eikä huomannut kuinka poika tuli hänen taakseen,ennenkuin Ray kysyi häneltä.Hän säikähti samalla kun kääntyi ympäri.Siinä hän oli suoraan pojan sylissä. Tyttö oli hämmentynyt.Hän hymyili kuitenkin pojalle ja ajtteli mitä Ray oli kysynyt. "En oikeastaan tiedä.Lähdettäisiinkö vaikka puistoon tai rannalle? Nyt on niin hyvä ilma." tyttö kysyi ja katsoi poika silmiin.
Edwina katsahti keittiön kelloa.Se oli jo 18.00. Aurinko laskisi kohta.tyttö ajatteli.Hän haluisi nähdä auringonlaskun mieluusti.
Nyt on perjantai ja huomenna ei ole koulua.Voisi olla myöhempään ulkona.Edwina mieti ja ajatteli kuinka saisi nukkua pitkään huomenna.
|
|
Ray
Koulun nouseva tähti
You are so...
|
Post by Ray on Aug 18, 2007 12:02:40 GMT 2
Ray virnisti, kun tyttö kääntyi ja oli pojan sylissä. Blondi kietoi kätensä tytön ympärille. "kävisikö ranta? sieltä näkisi nyt ihan mukavasti aurinkon laskun" Ray sanoi ja katsoi ikkunasta taivaalle, kun aurinko alkoi vaihtamaan väriä punaisemmaksi. Rannalla saattaisi olla tähän aikaan hiljaisempaa, koska yleensä nuoriso meni puistoon örveltämään ja heittämään kaljapulloja kiviin. Se ei olisi kovinkaan romanttista.
Blondi päästi tytöstä irti ja otti pari askelta taaemmaksi, että Edwinasta ei tuntuisi niin ahdistavalta, koska vastahan he olivat tavanneet jne. Ray virnisti. "lähdetäänkö?" poika vielä kysyi.
|
|
Edwina
Koulun nouseva tähti
|
Post by Edwina on Aug 18, 2007 19:58:34 GMT 2
Edwina ei pannut vastaan kun poika kietoi kätensä hänen ympärilleen.Hän katsahti poikaa silmiin ja hymyili. "Minulle käy että mennään rannalle." tyttö sanoi pojalle.
Tyttö kosketti poikaa ja juoksi kohti eteistä josa laittoi sandaalit jalkaansa. "Hippa" hän huudahti juostessaan.
Edwina muisti että hänellä oli yhä koulupuvun hame ja paita päällään,mutta se ei haitannut häntä.Tyttö nakkasi avaimensa mukaan pieneen povitaskuun ja avasi jo ovea kun hän muisti että Ray oli jäänyt jälkeen.Hän käänsi päänsä. "Tuletko sinä?" tyttö sanoi.
(tein jo)
|
|
Ray
Koulun nouseva tähti
You are so...
|
Post by Ray on Aug 18, 2007 20:30:26 GMT 2
"hyvä" Ray sanoi nyökäten. Hän voisi olla tytön lähellä, kun ilma alkaa viiletä. Ja yleensä rannalla olijat tekivät kokon, kun oli pimeää, ja he voisivat istua sen lämmössä. Ja jutella ja olla toisille helliä.
"vai että hippa? katsotaan, kuka on hippa kohta" blondi sanoi naureskellen ja odotti, että tyttö oli ovella. Sitten hän käveli käytävälle ja laittoi kengät jalkaansa. Hän katsoi vaatetusta. Se saisi keltava nyt. "mennään vain" Ray sanoi ja meni tytön rinnalle. Sitten hän tökkäsi tyttöä olkapäähän. "hippa" blondi sanoi ja lähti juoksemaan kevyesti käytävää pitkin.
[seuraava töppö rannalle?]
|
|